poème de lina joyce alias sophia

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

poème de lina joyce alias sophia

Message  Invité le Jeu 30 Oct 2014 - 7:37

dans ce  doux matin d'automne je prélasse tranquilement
je savoure avec délice le moment présent
les notes du musique angéliques
m'annonce une journer magnifique
je m'élance comme une colombe blanche
tout en gardant ma candeur d'enfant
des ballons rose, des étoiles magnificiente
pour enchanter notre coeur immense Smile I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you

Invité
Invité

Revenir en haut Aller en bas

Re: poème de lina joyce alias sophia

Message  Amie...Amie... le Jeu 30 Oct 2014 - 7:43

Amie...Amie...
Minçamie de Diamant - Extraordinaire
Minçamie de Diamant - Extraordinaire

Revenir en haut Aller en bas

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut